Levering & Verzending


Kan ik mijn bestelling annuleren? 

Je kunt je bestelling, als deze eenmaal geplaatst is, niet meer annuleren. Is er toch iets misgegaan bij het bestellen? Neem dan contact met ons op en wij helpen je graag verder.

Wanneer word mijn bestelling verzonden? 

Wanneer het gaat om sale, invulboeken, cadeaubonnen of wenscirkel en wij je betaling hebben ontvangen gaat het doorgaans binnen 2 werkdagen op de post. 

Alle kleding wordt met liefde en veel plezier handgemaakt, nadat uw bestelling is geplaatst. Hierdoor geldt er een levertijd van minimaal 5 werkdagen tot maximaal 15 werkdagen, vanaf het moment dat uw betaling is ontvangen.

zijn uw bestelde artikelen op voorraad, dan wordt uw bestelling binnen 1 á 2 werkdagen verzonden.

Wat zijn de verzendkosten? 

De verzendkosten worden automatisch berekend als pakketpost, mocht het alsnog door brievenbus passen dan storten wij het verschil terug. Voor een pakket zijn de kosten 6,45 euro. Mocht het door de brievenbus passen is het 4,20 per bestelling. Bestellingen boven de 100,- worden gratis door ons verzonden binnen Nederland. En boven de 150,- naar Belgie. 

Wat zijn de verzendkosten voor buitenlandse bestellingen?

De verzendkosten voor België zijn 8,00,- per bestelling. Voor België geldt gratis verzending vanaf 150,-. 

Wat zijn werkdagen qua levertijden ?

Wij hanteren levertijden in werkdagen, dit is dus ma t/m vrijdag. Met uitzondering van officiële feestdagen, deze vallen niet onder de vernoemde werkdagen.

Zending 'is bezorgt', maar toch niet ontvangen? 

Is je zending volgens track & trace bezorgd, maar heb je niets ontvangen? Hieronder lees je wat er aan de hand kan zijn.

Zending past niet door de brievenbus
Goede kans dat de zending bij de buren is bezorgd. Dit doen we altijd als we een pakket niet bij je thuis kunnen bezorgen. De zending kan natuurlijk ook in ontvangst zijn genomen door een huisgenoot. De bezorger laat in dat geval een kaartje achter waarop staat op welk adres het pakket is bezorgd.

Zending past wel door de brievenbus
Voor de bezorger is het soms handig om alle pakjes die door de brievenbus passen in één keer te scannen. Geen paniek dus: waarschijnlijk wordt de zending wat later op de dag alsnog bezorgd.

Na twee werkdagen nog geen pakket?
Neem dan contact met ons op via info@schattigenhip.nl onder vermelding van je ordernummer. Wij zullen dan een “navraag-chauffeur” uitzetten bij DHL. Dit betekend dat DHL persoonlijk met de desbetreffende chauffeur contact opneemt om navraag te doen waar het pakket precies bezorgd is die dag. Gelieve rekening te houden met 5 werkdagen voordat wij uitsluitsel krijgen van DHL.